Vårspring i benen

Bonjuor!

 

J'ai nettoyé ma chambre soit prête et je ne me reconnais pas!

 

Hahah, Hej på er! Ne då jag ska inte skriva inlägget på franska... Har nyss städat klart mitt rum och nu ser det som nytt ut! Har fixat mig en WALKINCLOSET!! så jag är mer än nöjd just nu! Mycket av kläderna fick plats i den nya garderoben så det är mer "luftigt" i rummet och jag stortrivs numera! Nu när jag sitter i ett rum som är nystädat så har jag fått sådan energi och känner vårglädje så jag har lust att göra allt jag vill och känner för! Som att snöra på mig joggingskorna och komma in i andra andningen.


Men jag har inte mått något bättre under dagen så jag ska be mamma göra en jordgubbs smoothie och sen så ska jag lägga mig på balkongen med en bok på magen, skolböckerna tyvärr... haha.

 

Det här blev ett långt inlägg men nu är jag tillbaka i livet! PUSS!

Efter att ha sett dessa bilder från Frida Fahrmans bilder från Paris så vill jag inget hellre än att boka en resa till Paris och bo där!



Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0