You is the COPYCAT!

Det här kommer att fullända min garderob iallafall i några veckor.
Det där med Skinnbyxor & Skinnshorts. Är inte min sak. Det känns obekvämt mot min hud.
Pälsen att ha runt halsen, runt kroppen och runt fötterna. Visst vill man ha äkta, men det är inte snällt mot alla fyrbenta djur!! och fejk känns så fejk och plastigt. Men det finns ju fina oäkta, och det är det jag letar efter.
Karl Lagerfeldt minkjacka för över 100 000;- is a dream
Ullkrage på skinnjackan är ett måste!!! Det är snyggt & trendigt.
Jag är ingen COPYCAT!!
Jag andas mode, jag drömmer mode och lever mitt liv för mode.


Dom rosa mjukisbyxorna is for the sick and cosy days!! Visst får man använda mjukisbyxor!!!!mohahaha

Medelanden♥
Postat av: Anonym

ååå, lille vän jag skrattar lite åt din "blogg" lite underhållning. För det första mjukis dress come on?? så lite mode det kan bli. Andra om du nu "lever" för mode då skiter man i om det är "Det känns obekvämt mot min hud." utan man bär det håller huvudet högt. Sen du handlar bara på de vanliga Svenne butikerna vilket inte är high fashion precis. Men det är väll så när man är en copycat. OCH SNÄLLA LÄR DIG ENGELSKA GRAMMATIK!

2010-09-05 @ 21:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0