Great Day

Hahaha
Oh yees!!
Sitter här i min nya Levi's jeans och en jeans jacka!!!
Har nyss kommit hem från skolan. Skulle ha åkt in till stan men var tvungen att åka hem-.-
Skolan är lika tråkig som vanligt,Luchen är lika äcklig som vanligt och lärarna är lika jobbiga som vanligt.

Spc när dom ber en att räkna ut hur många sekunder det går på ett dygn. Det är 86 400!!!Läraren bad bara mig att göra det, ingen annan:(

Lunch: Kexchoklad (skol cafét har inget nyttigare)

Funderar lite på att beställa hem ett par Converse hmm.
Sådana som mn bestämmer själv hur dom ska se ut.
Har nog en idé hur dom ska se ut.
Tycker att Bik Boks kläder har blivit mer stilfulla och eleganta. vilka fina ord jag använder!!:)
Har även kommit på att om jag sparar i 4 mån så har jag råd att köpa en medelstor LV väska!! Fast Chanel 2.55 är också väldigt snygg!!Men 25 000 kr för en:o
Som sagt Canel 2.55 är väskornas väska

Nu ska jag äta lite och plugga:(
Seeeee yaaaa



3 st dream bags men såklart finns det mer intressanta väskor!!

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0