Träningsvärk!!

Hej
Jag försov mig imorse vaknade kvart över sju och är tvungen att åka halv åtta så det blev lite tajt.
Vi röstade idag i skolan. Jag behöver inte skriva men än att jag är en
Moderat.(Mode-raterna)Dissar dom mode??

Efter skolan var jag ute och gick med Emma till hammars udde i våra nya easy tones det blev typ 6 km fram och tillbaka och det kändes i mina ben när jag kom hem. Från Emma tittade jag in på innebandyträningen för vi skulle prova ut mjukisdresser till laget.
Jag har fått en nyhet!!!
Vårat kök kommer imorrn.
Dress code:
Satin jacka, Vero Moda
Linne
Jeans,Cubus

Tumblr_l7rbgr113y1qcrpjoo1_500_large
Tumblr_l89nkv7zwm1qam5cvo1_500_large
Gillar den här outfiten.
-Maskulina skor
-Knä strumpor
-Jeanshorts
-Brunt skärp
-Sjal
-Kavaj med snygga knappar


Medelanden♥
Postat av: Jennie ♥

söt blogg! trevlig helg!

2010-09-17 @ 23:01:31
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0