Skolfoto

Skolfoto idag!!:o
Att det ska vara så svårt att bestämma kläder:( man fotas ju typ bara i 1 min men ändå har man tänkt på det i flera veckor.
Alla kommer ju att få skolkatalogen där ser ju alla ens personlighet.
-'' Hon ser helt knäpp ut''
-Aaa, henne iggar vi.'

Hur ska man le?? Om man ler alldeles för mycket så ser man ju ut som en kissnödig tant:(
Om man inte ler och bara tittar in i kameran, så ser det oftast ut som ett fängelsefoto.
Att det ska vara så mycket att tänka på.

Nu ska jag dricka upp mitt ingefärs te och sätta mig i soffan och läsa SOFIS MODE och detta nr så är den på 100 sidor:)
Jag brukar alltid tycka att det är för kort. Men inte idag.

Ha en bra dag!!;)
-.-
Det gick inte att Infoga en bild.

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0