The spider was in my hair!!

Kom typ 2 timmar för tidigt till innebandyn, tittade lite fel på klockan.....

Sen när jag skulle dusha så stod jag och borstade hålet så kännde jag något stickande kom ner och nuddade mitt huvud.
Jag viftade till med armen och fick ner saken på golvet för att se vad det var. Det var en stor Spindel och då menar jag stor. Jag skrek riktigt högt och mina ben blev som spagetti.
Det räckte ju tydligen inte att få den i huvudet. Den kröp även in i mina kläder som låg på golvet.
Jag tänker aldrig gå och duscha där igen!!!

Tittade runt lite bland olika bilder och hittade en nästan identisk spindel.

Medelanden♥
Postat av: claudia

usch vad läskigt!

2010-10-29 @ 16:25:11
URL: http://claudiasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0