31 oktober 2010

Hej!
Jag var så j*la klantig jag hade smörjt in mina vader ,mina läppar och min mage med Tigerbalsam.
Sen så när jag skulle ta ut mina linser så hade jag glömt att tvätta mina händer.
Det är något som jag inte tänker göra om, det sved och brännde som om mina ögon skille trilla ut.

Jag tänkte gå upp kl 6 idag men man skulle vrida om klockan, så kl 5 var jag uppe!
Men då var det så mörkt nere så jag ryckte med mig brorsan, vilket han inte gillade.
Våra fönster är nästan lika stora som skyltfönster mot skogen, man ser inte om det står någon utanför och tittar in när det är mörkt.

Haha det var så sött igår.
Det kom några som gick "trick or treat" igår.

- Bus eller godis!!?
- Ehh vi äter inte godis, ehh här 2 äpplen.

Det var inte direkt någon glad min jag såg där...
Vi hade inget godis hemma igår för det hade vi ätit upp,haha.

Nu:
Frukost
Tvätta ansiktet
Make-up
Klä sig
Åka!!

Vilket ansikts uttryck, så går det när an sk8tar med heels...


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0