29e oktober 2010

God morgon
Är sjuk idag, känner mig som ett troll.
Mitt hår står åt alla håll och känns som ett smörpaket.... a little bit to much info??
Har börjat dagen med havregrynsgröt och choklad mumms!!
Jag hade tänkt att köpa en tröja, åka skateboard i skatehallen och gå på innebandy träning.
Men jag får skippa allt. Jag orkar ingenting.
Sen är jag jätte nervös inför att flyga, tänk om planet tar eld? kraschar? eller om ja allt som kan gå fel går fel.
Ska sätta mig och plugga inför SO-provet som var/är idag.
Får väll göra det efter lovet.
Jag har planerat att sova hela dagen så det blir inget nytt inlägg.

En bild från igår, annars hade ni blivit rädda.....haha

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0