We live in the Ice Age.

Jag fryser ihjäl!!!!
Är nu hemma efter en lång promenad med Elton (en hund) mina tår är som små isbitar och jag har ej någon näsa kvar.
Dagen idag i skolan var bra och har inga läxor eller något prov på länge så det är bra.
Egntligen skulle jag ha varit med Moa och tittat på The Last Song men jag skulle ut och gå så det blev ej så.
Det finns typ inget att göra så jag ska kasta mg i soffan och bara chilla, det är lika bra att passa på att vila innan det blir 100% on igen.



Väntar mycket på att den här coola tjejen ska släppa ett nytt album snart!!
Tumblr_l0h5cqcj5t1qbs8umo1_500_large
Lady-gaga-20090129-488733_large
Tumblr_lcl49y6g4v1qbwpd5o1_500_large
Tumblr_lbttohlpko1qcf56lo1_500_large

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0