Vinter vit VS Lindt mousse??

1 dag närmre julafton..Jag tycker at det är årets höjdpunkt bortsett från min födelsedag.
Ännu en dag i skolan. Engelska provet gick bra och nu gäller det att plugga lite till matteprovet imorrn.
Till lunch var det chilli concarne och det smakar inte direkt gott så jag är ganska hungrig.

Jag tog mina röda byxor idag tanken bakom dom var att dom skulle vara tajta men det ser ut som chinos och bland killarna så finns det ganska många med röda chinos....
Men jag hade svarta tajts under så jag tog av mig byxorna vilket blev ganska snyggt.

I engelska boken så finns det ett recept på kladdkaka och den ska jag göra nu. Ananas juicen är slut och tyvärr så kommer mitt choklad craving tillbaka
hoppas jag får begrava det snart.
Gillar ej mörk choklad längre, jag tog ej tog ett lite bett men det smakade skit så den åkte ut genom balkongdörren.
Ha en bra dag!!

Så där ute under trädet med fågelholken ligger min chokladbit..

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0