Derby

Sitter och myser med min vän vinter vit(vill bli ovänn med honom/henne) och en till.
Har tittat på Toy story 3, fan vilket liv jag har!!
Börjar att tagga till matchen mot FBK P99 , men egentligen så vi är ju 97 so no match for us!
Det är mammas "bästis" (kan man ha det när man är gammal??) son som är med och spelar.

Har typ 50 sidor kvar av Elsas värld, ihhh den där så bra så jag nästan trillar ur sängen varje gång jag läser den. 
Tror jag ska gå och läsa ite innan matchen.
Hade totalt glömt att det var 1:a advent i dag, julen står och knackar på dörren nu och när det är jul käkar men ju godis så det står härligt till.
Jag måste verkligen skaffa godisförbud tråkigt nog. Men man kan ju inte käka godis 7 av 7 dagar i veckan. 
1:Det är inte bra med socker och för mycket kallisar.
2: Man blir piggare utan godis.
Tumblr_lc4fuayxtr1qc50elo1_500_large
P.s har blivit jättenoga med att inte köpa lösgodis, för vem vet vem som var där tidigare. Någon som kliat sig i rompahhn...heheh

Medelanden♥
Postat av: Karin (BÄSTIS)

Grattis till vinsten över grabbarna.Vad hände i andra halvlek?

2010-11-29 @ 20:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0