Just smile, the life getting better


En dag i skolan.
Idrott.
Fixa polkagrisar
Ska sart på innebandyträning.
Min outfit kommer sen, kanske.
Är såå trött!!!!! Orkar inte läsa även om jag är i den mest spännande delen av boken.
Orkar inte göra det jag tycker är riktigt kul, träna och blogga.
Men jag orkar äta, äta och äta.

Det där kostillskottet sm jag äter står det att man får bättre apptit.
Men håret och naglarna växer fortare och man orkar hålla igång längre och man får ej ngn träningvärk.
Det finns ju både bra och dålig saker med att äta det.
Hej då ska på träning nu!!

Medelanden♥
Postat av: Nina

Sv: Höstens mode måste för mig är spets, stickat och päls (fuskpäls) :) för dig då?

2010-11-26 @ 20:26:04
URL: http://niniskanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0