Sweet home, Sweet cold home

Sitter iklädd i min OnePiece och fryser.

Det har varit två långa dagar.
Igår så sa vi "farväl" till Turkiet käkade god mat, som jag har gjort hela veckan.....
Gick upp kl 7.30 gick till stranden.
Stekte hela dan tills solen gick ner.
Gick till bazaren och fixade det sista.
Sen väntade maten.
Kl 00.15 åkte vi 2 h i buss.
2 h på flygplatsen(checka in, tax free & vänta)
Från kl 5 till 9 i flyget.
Göteborg
10 till 13 på tåget.
Sen var man hemma!! Men det var ju -4 ute!!
Shieeet vad kallt det var.
Jag räknade ut att jag har sovit 3 h på 32 timmar!!
Men jag är inte trött(än).
Satsar på att sova runt kl 6.


Godisgris......


Medelanden♥
Postat av: Anonym

HÄrligt du ser ut som en telletubby med fake väska (Y)

2010-11-07 @ 17:39:11
Postat av: Lukaselizabeth

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2011-01-31 @ 09:48:22
URL: http://lukaselizabeth.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0