Floorball

En jobbig match.
Först gjorde vi 2 mål sen gjorde dom 1 mål sen gjorde vi 1 till då stod det 3-1 sen 3-2 sen 3-3 sen 3-4.
Sista målet var egentligen hög klubba men dommaren var osäker.
Men om man är osäker dömm bort målet då!!
Lite surt att förlora men så är livet.
Sitter i mina glamourösa myskläder och suger på en polkagrisstång, blåbär.

När jag cyklade till matchen så behövde jag inte trampa för det gick fortare att inte trampa, hem så blåste det från sidan så jag cycklade bara, helt plötsligt låg jag ner med snö ända upp i näsan.
Andra gången så gled cyckeln och jag fick stången där killarna inte vill ha den.
Tredje gången så kom det en bil så jag körde åt sidan men cykeln fortsatte att köra åt sidan, sen låg jag bara där, över ett staket.
Att trilla 3 gånger med cykeln på 800 meter är inte dåligt.
Ska äta kladdkaka av det som blev kvar från igår och mysa lite.
Sen är det fotbollsmatch på konstgräs.


ett -28 gradigt branäs

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0