27 november 2010

God morgon!!
För en kvart sedan så flög jag upp ur sängen. Faaaan jag har match idag!!!!
Men den var imorrn, så jag ska gå och lägga mig igen. Har inte orkat blogga något, sorry.
Det var jättekul på träningen och sedan käkade jag pizza med tjejorna. 
Vilket var jättekul vi satt i 2,5 h och pratade ocg pratade, skrattade och skrattade. Pizza gubben som var där var en kopia av Mr Been fast "turk" hahah.
Sen när vi skulle gå så var det typ -15 så efter några minuter ute så började benen, armarna och tänderna. Brrr.
Men jag "glömde" att jag inte kan äta pizza för det är ost på den och jag tål ej ost och det ångrar jag nu.
Jag behöver inte säga mer än Ajjjj min mage!!
Ska till stan med Emma runt kl 11.
God natt/god morgon.

Medelanden♥
Postat av: moaa<3

fin bild<3

2010-11-27 @ 10:05:02
URL: http://moaaw.bloggplatsen.se
Postat av: Torkeldina

Really great site man!!

2011-07-27 @ 10:27:53
URL: http://torkeldina.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0