10-11-12

Vaknade av att jag inte kunde andas för typ 2 timmar sedan.
Det känns inte alls bra. Det är som om någonhar stått och slagit mig hela natten.
Ingen fest ,ingen bio, ingen match, ingen shopping och ingen katt.
Åhh vill bli frisk. Jag orkar inte äta, inte träna, inget!!
Ni kanske förstår att jag avskyr att vara sjuk.
Man kanske ska klä sig och cykla iväg till skolan iaf.
Snön är ju typ nästan borta och det är inget slask, så det är ju bra.
Jag ska tänka lite och lite till prata med mami.
Ses i skolan!! eller kanske inte.
Idag är det 10-11-12 coolt!! tycker jag.


Tråkig man är som har OnePiecen idag också men den är den ultimata sjuk dressen!!

Medelanden♥
Postat av: liindblaads

Vinnaren av dagens blogg är nu korad ! in och kolla om de va du som vann !

OM de inte va du så har du en ny chans i samma inlägg

MVH Liindblaads

2010-11-12 @ 12:21:37
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0