What a wonderful day!!

Hello!(andra gången:( min dator hoppar tillbaka så mitt fina inlägg försvann!!)
Idag har jag varit en lång dag med Martina. Vi kom på att vi skulle baka så då gjorde vi det.
När vi hade börjat attt baka så insåg vi att det saknades mjöl.
Så då gick vi till hennes granne- Har du något mjöl som vi kan få??aa
Sen när vi var klara så kom vi på behöver man inte bakplåtspapper också?
Då fick vi gå till hennes andra granne och fråga Jag vet inte direkt om jag skulle ha gjort så(skulle nog cykla iväg och handla) men men det går också.
Sen så hade hon träning så skulle jag följa med. Vi tittade lite fel på kl så vi kom 2 timmar för tidigt.
Men med en kamera kan man göra mycket:)

Maränger och choklad doppade drömmar:))Gott


Hej då det får räcka nu ska jag svara på alla era gulliga komentarer!!<3

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0