Vampires suck! noo Mondays sucks!!

Hej hej!!
Kom hem från skolan för en stund sen. Måndagar suger!!!
Dom är så tråkiga och tar aldrig slut. Vi har ett "kärleks tema" i skolan just nu men det är ingen skillnad förutom att vi började kl 9.
Skulle ha gått på träning men jag får inte för att det är för kallt ute, det är bara -2 ute så det känns varmt om man jämför med förra veckan.
Jag tänkte smita ut men m & p är inte hemma så isåfall måste jag cykla och det är långt dit och det gick knappt att cykla till skolan. 
Så jag ska packa ihop alla mina saker och lägga ner alla mina kläder i lådor så jag bara kan hänga upp allt i min nya garderob!!wiiiie
Även för att jag ska kunna flytta in så fort som möjligt.

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0