Vad ska man göra med pengarna??

Nu när det har varit jul så har ju plånboken blivit tjockare för dom mesta!
Ett osinkat anskite ser ofta riktigt fräscht ut men jag skulle aldrig sätta min fot utanför dörren utan smink.
Kanske just för att jag har ett orent och skadat anskite.
Så här kommer mina favoriter.
 

Aco mascara: Finns i brunt och i svart.
Den är bra men man måste ha på mycket för att inte få "osminkad looken" är bra om man har känsliga ögon.
3/5
Make up store cover all mix: Slår dom mesta concealerna, den är oslagbar!! Visst den kostar, men man för allt man vill ha för pengarna. Den finns i två nyanser en mörkare och ljusare.
5/5
Max factor xperience serien:
Mascaran: Den är riktigt bra ger volym och visioner av längre fransar.
4/5
Fondation: Det här är den bästa fondationen jag testat! Den täcker allt!
Ger inga fläckar om man har rätt nyans.
Huden kan andas.
5/5
Läppstift: Det är bra, lätt att applicera och det kladdar inte. Men jag föredrar ett tjockare stift.
Men det beror ju från person till person.
4/5
Telescopic mascara: Riktigt bra!!! Ger långa och separerade fransar 4/5

Medelanden♥
Postat av: evelina carlson

åh, den där max factor foundationen, verkar ju asgrym! täcker den verkligen allt?



s: hej, vet inte vilken du menar? en pälsmössa jag har haft på mig på en bild, kommer ifrån H&M, en från åhléns och en annan vet jag inte, för det är min kompis mammas äkta päls :)

2010-12-25 @ 15:20:50
URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: Linda

blir det inte bättre med din hud utan detta smink :P?

2010-12-25 @ 21:19:44
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0