Trött som en skit!

Heej
Det gick riktigt dåligt för oss idag men turneringen var ju bara en "kul" sak och inget seriöst
och dansen var roligare än vad jag trodde för jag fick dansa med Stina.

Var och hälsade på farmor igen på sj........ efter skolan och sedan skulle jag fixa mina ögon.
Nu sitter jag i mitt superstökiga rum som vill bli städat men jag orkar inte för jag har feber och ont i huvudet.
Typiskt säger jag, hade match idag men jag sa att jag inte ville vara med på den för jag orkar inte,
 när man ej kan ge allt till laget så är det ingen ide.
 Idag ska vi sätta ihop granen och pynta den, julgodis ska bakas och jag
kommer nog somna tidigt ikväll för nu är jag lika trött som jag var kl 00 inatt....
Förlåt att det inte bir lika många inlägg som vanligt men jag har en tuff period.
 God Natt!!hahaha, skojja bara.

ni  ser att det är ganska stökigt....


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0