Måndagen den 6 december 2010

Hej hej!!
Var borta hela dagen igår och kom hem runt halv 11 och sen var det bara att gå ut och skotta, jobbigt!
och jag somnade in riktigt skönt.
Det var kul igår. Men jag började nästan gråta när jag fick höra att dom måste ta bort deras katter,
Någon som vill ha 2 st katter hona och en hane?
Startade dagen med choklad och avslutade den med juleskum.
Käkade allt mellan himmel och jord under gårdagen och allt var GOTT.
Det var ju andra advent igår, och jag tände aldrig något ljus så jag för tända ett nu när jag äter frukost.
Nu är jag sittande i soffan och ser på Vakna på The voice med Emma W som är gäst.


ni ser nog var jag var.... den var 20 cm tjock!!

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0