Kvällstrött

Sitter och tittar på sex and the city på 4:an.
Är klar nu med mitt rum.
2 pappers påsar borta och det är fortfarande lika fullt i garderoben.

Hade en vit vägg, en perfekt foto vägg men där står garderoben nu, tråkigt nog.
Men jag får nöja er med en mönstrad vägg.....
Blev ingen stad för mig idag men jag är ganska glad ändå.
man måste  ju städa garderoben någon gång och idag blev det.
Hehehe min pappa säger alltid " Släng det du inte använder när du gjort det kan vi köpa nya kläder"
Men nudå nu är det gamla ute! och då IN med det nya!!!

"Sniff Sniff"
Känner jag lukten av Pop Corn??? Ojaaa!! Nu ska det käkas.
Hej då!
God Natt också!♥

hittade en gammal cool bild från förra året

Medelanden♥
Postat av: Remykjersti

Informative website! Thanks!

2011-05-18 @ 09:00:02
URL: http://remykjersti.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0