I've got plans

Imorse när jag cyklade till skolan så var jag nära på att köra över en räv som kom förbi springandesö.
Sen typ 100 m längre bort så stod det ett rådjur vid ett staket.
2 djur på mindre än 3 min är inte dåligt, hahah.
Nu efter skolan har jag tagit det lugnt med Emma.
Hon ska till London och jag är nästan grön av avis för där är allt billigare...
Jag tror jag ska ta bussen in till stan en snabbis för att fixa en sak (julklappar....)
innan innebandyn som börjar kl 17:30 ,undrar om jag hinner??

Jag tycker att jag kan ge mig en klapp på axeln för jag har "bara" ätit en lussebulle idag, om man jämför med igår så är det 7 st mindre än igår...



Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0