Hot chocolate

Kom hem från träningen runt halv 9 och då var det bara att hoppa in i duschen och försöka att tina upp mina stackars isbitar till tår.
Eller jag tog ett långt bad med flyt ljus och skum, det var precis vad jag behövde för att klara en vecka till i skolan.
Mina lussebullar smakade riktigt gott men dom blev riktigt stora!! och jag visar bilder på dom imorrn.
Käkade så mycket deg så jag trodde nästan att mina ögon skulle ploppa ut.

Ska krypa ner i min säng och njuta av mitt rum och läsa sista kapitlena av Elsas värld.77
God natt♥

hittade en bild från igår


Medelanden♥
Postat av: EDITA

va söt blogg!

kolla in min & släng gärna en komentar ! =)

2010-12-12 @ 22:52:36
URL: http://eddes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0