Godisgris

Sitter och tittar på Fångarna på forten och det är riktigt spännande snart är det ju bloggarna på fångarna på fortet, imorrn var det nog om jag inte är helt ute och cyklar.

Jag gick en stund till Moa för att titta på hennes kamera Nikon P100! och såklart va me Moa också!!
En sak som jag tänker på ofta är att om jag tycker en bild är jättefin på min kompis så tycker hon att den är ful och mina kompisar tycker en bild är fin på mig så tycker jag att den är tummen ned...
Vi tittade på Sunes jul det och var riktigt längesedan jag såg det....

Håller på att bli ännu mer förkyld och det är inte kul... har nys rekord: 8 nysningar på en minut, hahaha.
Föresten jag vet vilken kamera jag SKA ha Canon G12!!! jag är helt 100%

Ska förtsätta att käka mer godis så hej då!!

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0