Den 12 December

God morgon!!
Vaknade  runt kl halv 9 imorse och efter det har jag slappat och fixat designen.
Vad tycker ni??
Det går ej att ta bort spalten mellan menyn och texten på inlägget, typiskt.
Har innebandy match idag, borta match.
Så jag ska ladda inför matchen och käka min frukost.
Havregrynsgröt med äppelbitar, super gott!

Hade en riktigt konstig dröm inatt.
Jag föddes och bodde på ett slott för mina föräldrar var kung och drottning.
Alltid när det var fester så kom alla utklädda som kaniner och jag tyckte att det var konstigt. Dom borde ju komma i galaklänningar.
Sen när jag blev äldre så ville mina föräldrar att jag också skulle vara en kanin, och då föll poletten ner!!
Jag bodde på The playboy mansion.
Allt jag läser och ser drömmer jag om. Nu stod det i Elsas värld att Elsa var där och festade på halloween
och jag såg  även The house bunny igår.
 Hej då hörs efter matchen♥
Tumblr_ld35ljwsgu1qdipvno1_500_large
älskar LA stilen med långa blonda hår och bruna ben.

Medelanden♥
Postat av: moaa<3

skit snygg designen!<3

2010-12-13 @ 16:53:36
URL: http://moaaw.bloggplatsen.se
Postat av: moaa<3

skit snygg designen!<3

2010-12-13 @ 16:55:14
URL: http://moaaw.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0