Dagens Resumé

Hejj
Vi hade ett Frskis och svettis pass i skolan på gympan och det var riktigt kul och ganska jobbigt, eller kul och kul, nja det var kul att träna för det är kul att träna.
Läraren...... "inte direkt alla fåren i hagen"
eller min favorit "hjulet snurrar men hamstern är död"hahaha

Efter skolan var jag med Moa och vi testade ett göra olika 50's sminkningar jag blev rikigt fin för att hon är SUPER bra på att lägga make-ups. 
Men hon blev ej lika bra för det var jag som lade hennes make-up, eyelinern blev sne och vågig, pudred blev ojämt och läpppennan hamnade utanför.
Det blev ej som jag hade tänkt mig.
Sen blev jag utelåst så då besökte jag Elina och vi ritade.

Har tittat på Maria Wern och det är ju så bra!!
Kram och God Natt


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0