Dag 8- Ett ögonblick

Det finns många ögonblick som jag älskar.

Men nått som slår det mesta är nog när man gör något bra på fotbollsplanen.
Man gör världens snyggaste dribbling eller ett mål eller att man bryter deras uppspel och gör en kontring som leder till ett mål.

När man är helt slut och fortsätter att springa och man vet att man kommer slå sitt rekord.
När man åker till stockholm för att shoppa med sin syster (johanna) och se mamma stå och gråta på perrongen 
man känner sig så stor och vuxen att åka själv och får klara sig själv i sveriges största stad!!
Det var dom ögonblicken som fick mig att älska den staden!!
Jag ska flytta dig så fort jag får och får lämna denna småstad, och jag ska bo på Östermalm!!(även om det kommer kosta stjortan)


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0