Dag 7- Min bästa vän

Det är svårt med det där med "bästisar" man har så många olika vänner som man gillar mycket för som dom är och hur dom är. När man blir älder hittar man nya vänner och tappar bort dom gamla.
Men har  man tur och riktigt starka band så är man nog nära varandra hela vägen till graven.
 
Mina nuvarande bästa vänner är Moa och Johanna och någon mer(och ni vet vilka ni är♥)
Johanna har jag gjort det mesta med genom åren och jag ångrar inte en enda sekund med henne.
Moa och jag har känt varandra länge (sedan vi var 4 år) men det var för 3 år sedan vi verkligen blev tajta eller vad man nu ska säga.

Jag har väldigt svårt för att hitta nya vänner, tyvärr. Jag är ganska blyg av mig men när jag väl börjar känna personen bättre så går det bra.
Nya vänner sökes!!hehehe.
Men alla mina vänner är helt klart underbara!




Medelanden♥
Postat av: foffan. (aaa'

HAHAHAHA , VAD ÄR DETTA FÖR NÅGON BILD HANNIS ?

men usch så jag saknar tiden då det var vi 3 genom allt.

ni betyder oerhört mycket för mig & kommer alltid göra.

foffa,hannis&emmis.

föralltid&alltid.

2010-12-23 @ 00:01:44
URL: http://fridasfoto.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0