Come and hit me, if you can.

Klänning; Check
Tights; Check
Golv; Check
Ljus: Check
Jag fick några saker fixade idag men mer väntar. Det är ju snart jul så jag måste spara lite pengar.
Var på IKEA jag hade ingen aning om hur jag ska ha det i mitt rum men nu vet jag.
Vi var som sakt på IKEA och sedan Bergvik.

Jag visar sakerna sen och klänningen när jag är klar med den ska "pimpa" den.
Kram♥
Shoses,shoes,fashion,hot,shoes,shoelust,heels-f1f40a948ddb5c4a4dea6328aedae519_h_large

Medelanden♥
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill sälja sponsrade inlägg. Vi har just nu ett antal olika företag som är intresserade av att köpa sponsrade inlägg innan julhandeln. Om du är intresserad så kan du läsa hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Ginders.se

2010-12-01 @ 19:18:27
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0