Angels isn't nice to me

Hallå i stugorna!!
Är alldeles slut i kroppen efter drygt 3 timmars bad och jag klarade att simma 500 men inte mer.
Jag och Moa simmade och simmade och simmade och jag tror jag kommer ha träningsvärk i  mina otränade armar imorrn, heheh.
Jag insåg att jag är allergisk mot klorerat vatten när hela min rygg och mage och även armarna var röd prickiga och sved, jag är verkligen allergisk mot allt!

Jag och Moa ska ha en mys kväll sen och jag tror vi kommer somna tidigt för vi tänkte att vi skulle få lite extra motion så vi klev av en hållplats tidigare, och det ångrar vi.
Det var ju typ snöstorm ute och luften var full i snö, och det var riktig långt att gå. 
När vi kom till museeparken så var det jättefint men när jag skulle ta fotot så dog min kamera och det var fulladdad när jag åkte.
MAMMA OCH PAPPA, JAG VILL/BEHÖVER HA EN NY KAMERA!!!!!!
Canon 500 D eller 550 D

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0