Ajj min rumpa!!

Hej hej
Det blev ej så lång stund i skolan idag!!Jippie! Vi var på skol bio och såg filmen 1000 gånger starkare. Den var ganska bra och man fick tänka mycket. Det är många saker som snurrar omkring där inne nu;
Att tex killar tar mer plats, att dom kan säga vad dom tycker utan att behöva få skämmas.

Jag var så himla klantig när jag cyklade till skolan så trillade jag på cykeln och landade rakt på rumpan/svansen och det gör ONT. Jag kan inte ens sitta på en stol "normalt" utan att det känns som om jag sitter på en kniv.
Så det kanske inte blir någon fystränig för mig :(

Efter skolan så har jag städat och städat och städat jag blev riktigt nöjd men jag lade mig i soffan lade fötterna på bordet och händerna på magen och tänkte nu är jag klar, men nej mitt rum är kvar, det värsta av allt.
Jag ska visa er rummet sen när allt är rent och snyggt!
kram!!♥

Hittade en jättefin onyx ring i en låda!!

Medelanden♥
Postat av: moa <3

snygg header!<3

2010-12-20 @ 16:26:05
URL: http://moaaw.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0