A short day

Ja 8 till 12.10 är inte långt en perfekt skoldag!! Nu står jag och Moa och tränar med att spela på pianot.
Hon var/är  så fokuserad så hon märkte inte att jag tappade en kopp med latte och svor långa rader för jag tappade dom på mina nya jeans...

Måste plugga till franska provet som är alldeles för snart...

Min nya klänning ska bytas mot en i metallic, lussebullar ska bakas,
håret ska klippas och slingas
(för första gången ,saxen är den enda som rört mitt hår )
och kroppen ska få motion.
Mycket ska hinnas med.
Men nu ska jag ta en prommenad med Moa för att köpa Sofis Mode för idag är det tisdag!!

Jag ringde i panik till pappa igår: Köp sofis mode!!!
och det jag fick till svar var: ehh det är ju måndag idag...skratt skratt....

Innebandy träning har man idag också......

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0