5 December 2010

God morgon och jag vill bara säga I'm back!!
Har dushat och druckit te och gjort en ångmask ,och det behövdes har en babymjuk hy nu..

Marken är vitare än vanligt och under natten har det kommit ner ca 5 cm snö nu tycker jag att snö är Bäst!!
Jag saknade nog snön....
Att det är -20 är inte lika kul synd att det ej kunde vara +20 ute och ca 1 m snö.

Jag har ett I-lands problem jag har ingen klänning att ha på mig. Jag hade den på skolavslutningen och då var jag lite m.....
Vi fick sy in XS och nu passar XS perfekt åhh this is'nt good.
Om 2 timmar ska jag vara klar ända ut i fingertopparna. Oh my gud!!
Jaja nog om det men jag ska klä mig nu, Hej då!!

det här är klänningen.....

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0