25 December 2010

God morgon!!
Jag har blivit riktigt förkyld!!! Jag nyser och nyser och nyser och kan knappt öppna mina ögon.
Nu har jag verkligen ett kris! min kamera slutade att fungera och jag behöver en ny så fort som möjligt!
Jag har hittat tre kameror som jag vill ha men frågan är vilken jag ska välja.

Canon G12: 4 750 kr
Nikon Coolpix p100: 2 890 kr
Canon eos 1000D: 2 990 kr
De är alla bra och inte så jättedyra...
Någon som är nöjd med sin kamera??
Jag som fotar mycket och gillar att göra det är beroende av en kamera.
Ska vila och äta choklad och va en stund med Johanna idag, jag måste bli frisk!!!
Någon so vet när Victoria Secret showen är??
Kramar från mig

Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0