21 December 2010

3 Dagar kvar till julafton!!!!!!!
Har inte sovit en sekund inatt! eller jo kanske runt 30 min.
Det är fullmåne ute och då kan jag inte somna, har legat i min säg och spelat spel på mobilen i 7 timmar!! 
På sätt och vis så kan man säga att jag har "dygnat"
Det är ju julavslutning i skolan!! it's fucking amazing!!! SKOLAN ÄR SLUT??!!
Det kändes som att vi nyss började i augusti.
Skolan har avslutningen i kyrkan och det kommer säkert bli jättebra. För Selma ska sjunga och hon sjunger som en ängel!
Ska gå och äta frukost nu tror jag men iallafall jag ska duscha och fixa mig nu så.
Bye!!
Winter-solstice-lunar-eclipse-2010-starting_30598_600x450_large
min kamera är för dålig för att ta sådana bilder...
btw, har haft ansiktsmask på mig hela natten.... hoppas hyn har blivit bättre


Medelanden♥
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

jag håller med ! kul ! vi borde ha längre lov <3

2010-12-21 @ 09:16:13
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0