Back to school

Bonjour!!;)
Det var ett tag sedan jag orkare gå in på blogg.se.
Idag var jag i skolan vi började kl 8 och slutade halv 12, Rätt chill.
Vi var på någon slags information om olika entreprenör företag(har ingenaning om hur man stavar det rätt)
Dom pratade om hur man skulle lyckas att bli det man vill bli. Vi fick skriva ner på ett kort vad man vill bli när man blir stor.
Jag har shoppat ganska mycket på sistone, who knows? moore then ever.
Ska ta bilder på allt o lägga upp sen:)
Ni förstår nog vad jag menar med mkt då.
Föresten vi var i stan och lyssnade på detta, på arenan.
Jag såg världens snyggaste kavaj på Vero Moda och i ett annat skyltförster såg jag apsnygga galjar. I pärlor:o
I wan't.
se ya, kiss ya, love ya♥


Ingen får missa TACO BAR i stockholm. Alldeles vid hö torget


Medelanden♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (den kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0